Salarizare si administrare de personal

Externalizarea procesului de calcul salarial

Serviciile oferite de NEXUS in cadrul externalizarii procesului de calcul salarial sunt urmatoarele:

  • Accesul angajatilor companiei client la portalul Employee Self Service.
  • Preluarea datelor primare in format electronic.
  • Verificarea si procesarea datelor.
  • Efectuarea calculului de lichidare si a taxelor catre bugetul de stat.
  • Intocmirea statelor de plata si editarea rapoartelor aferente.
  • Efectuarea calculului pentru acordarea tichetelor de masa.
  • Intocmirea borderourilor pentru impartirea tichetelor de masa.
  • Generarea notelor contabile in formatul cerut de catre Beneficiar.
  • Generarea fisierelor in formatul cerut de banca pentru plata salariilor pe card.
  • Furnizarea de informatii pentru intocmirea rapoartelor statistice.
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor cerute de stat in forma stabilita prin lege.
  • Intocmirea ordinelor de plata pentru plata taxelor salariale.
  • Tiparirea si distribuirea buletinelor salariale confidentiale.
  • Intocmirea si depunerea fiselor fiscale.

Externalizarea procesului de administrare de personal

Serviciile oferite de NEXUS in cadrul externalizarii procesului de administrare de personal sunt urmatoarele:

  • Accesul angajatilor companiei client la portalul Employee Self Service.
  • Gestionarea dosarelor de personal.

  • Contracte de munca.
  • Acte aditionale.
  • Decizii de incetare a activitatii.
  • Emiterea adeverintelor pentru angajati.
  • Completarea carnetelor de munca prin personal instruit si atestat.
  • Gestionarea Registrului General de Evidenta al Salariatilor in format electronic si raportarea acestuia catre Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti (ITMB).
  • Asigurarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti (ITMB).
  • Inregistrarea contractelor de munca.
  • Inregistrarea actelor aditionale.
  • Certificarea incheierii rapoartelor de munca.
  • Depunerea statelor de plata.
  • Depunerea declaratiilor cerute de stat in forma stabilita prin lege.
  • Scanarea documentelor pentru actualizarea dosarelor de personal in format electronic si intretinerea acestei arhive electronice.

Noutati



Newsletter

Pentru ultimele noutati abonati-va la newsletter

Inregistreaza-te